Foto e kopertinës së profilit
Tani jeni duke ndjekur
Gabim duke ndjekur përdoruesin.
Ky përdorues nuk lejon përdoruesit për ta ndjekur atë.
Ju jeni ndjekës i këtij përdoruesi.
Plani juaj i anëtarësimit lejon vetëm 0 ndjekje. Përmirësoni planin këtu.
U anulua me sukses
Gabim duke çndjekur përdoruesin.
Ju e keni rekomanduar përdoruesin me sukses
Gabim në rekomandimin e përdoruesit.
Diçka shkoi keq. Rifresko faqen dhe provo sërish.
Emaili u verifikua me sukses.
Avatari i Përdoruesit
Flamuri i EGYPT
sheikh zayed, egypt
Aktualisht është 8:51 p.d. këtu
U bashkua shkurt 23, 2015
0 Rekomanadimet

Nahla I.

@NahlaIbrahim

0,0 (0 përshtypje)
0,0
0,0
0%
0%
Flamuri i EGYPT
sheikh zayed, egypt
Asnjë
Punët e Plotësuara
Asnjë
Brenda Buxhetit
Asnjë
Në Kohë
Asnjë
Shpeshtësia e Rimarrjes në Punë

Data Analyst

- Data analyst with strong numerical, interpretative and analytic skills by converting raw data into actionable insights and trends. - Experience in analyzing data using Microsoft Excel, Access and SPSS PowerPoint. - Experience in converting complex data and findings into understandable tables, graphs, and written reports in PowerPoint formats in a manner that maximizes understanding, credibility and use for management. - Experience in market research, and strategic business development by focusing on being client oriented.

Kontaktoni Nahla I. për punën tuaj

Identifikohu për të diskutuar çdo detaj gjatë bisedës.

Vlerësimet

Ndryshimet u ruajtën
Asnjë vlerësim këtu!

Përvoja

Market Research Analyst

Ghabbour Auto
sht 2014 - E tashme
• Measure the sales and after-sales customer satisfaction index for each of the company’s brands according to different aspects. • Collaborate with sales and marketing to identify customer satisfaction problems and try to resolve them. • Devise and evaluate methods for collecting data, such as surveys and questionnaires. • Analyze data using Microsoft Excel, Access and SPSS. • Convert complex data and findings into understandable tables, graphs, and written reports in PowerPoint formats in a manner that maximizes understanding, credibility and use for management. • Determine the company’s position in the marketplace by calculating its market share and comparing it with its competitors. • Assist with the management of market research projects. • Monitoring any news on the company’s brands or its competitors to be fully aware of the company’s and the competitors’ image to the public. • Prepare, develop and analyze daily, weekly, monthly and quarterly reports and presentations on Key Performance Indicators and other key statistical data on the company’s Call Center that will be presented to various management groups. • Monitoring and analyzing daily number of inbound calls received by the company’s Call Center for each of its brands, as well as daily service level, abandon rates, received VS. forecasted number of calls. • Measuring the impact of each of the company’s Advertisements or marketing programs on the number of Sales calls we receive in the Call center per brand.

Arsimi

BSc in Statistics

Cairo University, Egypt 2007 - 2011
(4 years)

Kontaktoni Nahla I. për punën tuaj

Identifikohu për të diskutuar çdo detaj gjatë bisedës.

Verifikimet

Punonjës i pavarur i preferuar
Identiteti i verifikuar
Pagesa e verifikuar
Numri i telefonit i verifikuar
Emaili i verifikuar
Lidhur me Facebook
Përdoruesi i mëparshëm Pёrdoruesi Pasardhës
Ftesa u dërgua me sukses!
Faleminderit! Ne ju kemi dërguar me email një lidhje për të kërkuar kredinë tuaj falas.
Ndodhi një gabim gjatë dërgimit të email-it tuaj. Ju lutemi provoni përsëri.
Përdorues të regjistruar Punë të postuara
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Po ngarkohet shikimi paraprak
Leja u dha për Geolocation.
Seanca e hyrjes ka skaduar dhe ke dalë. Hyr sërish.