Foto e kopertinës së profilit
Tani jeni duke ndjekur
Gabim duke ndjekur përdoruesin.
Ky përdorues nuk lejon përdoruesit për ta ndjekur atë.
Ju jeni ndjekës i këtij përdoruesi.
Plani juaj i anëtarësimit lejon vetëm 0 ndjekje. Përmirësoni planin këtu.
U anulua me sukses
Gabim duke çndjekur përdoruesin.
Ju e keni rekomanduar përdoruesin me sukses
Gabim në rekomandimin e përdoruesit.
Diçka shkoi keq. Rifresko faqen dhe provo sërish.
Emaili u verifikua me sukses.
Avatari i Përdoruesit
$18 USD / orë
Flamuri i PHILIPPINES
dagupan city, philippines
$18 USD / orë
Aktualisht është 5:43 m.d. këtu
U bashkua gusht 10, 2018
0 Rekomanadimet

Almira V.

@vidalalmira

0,0 (0 përshtypje)
0,0
0,0
0%
0%
$18 USD / orë
Flamuri i PHILIPPINES
dagupan city, philippines
$18 USD / orë
Asnjë
Punët e Plotësuara
Asnjë
Brenda Buxhetit
Asnjë
Në Kohë
Asnjë
Shpeshtësia e Rimarrjes në Punë

Accounting Assistant & Customer Service Specialist

I am hardworking, self-motivated and reliable person with energetic and positive work attitude. Highlights of my skills includes: • Customer Service Oriented • Data Entry. • Admin Assistance • Accounting/Bookkeeping • Communicating via phone, email, chat • Proficient in MS Word and Excel • Typing • Can Speak and Write English • Online Research • Can balance multiple tasks within time-sensitive environment. I have been working as a regular employee in a reqular environment for years now. I have worked in a prestigious Telecommunication Company for 16 years doing customer service. At present, I do bookkeeping and accounting in a financing company. I enjoy learning new things, and I can work very well under pressure.

Kontaktoni Almira V. për punën tuaj

Identifikohu për të diskutuar çdo detaj gjatë bisedës.

Vlerësimet

Ndryshimet u ruajtën
Asnjë vlerësim këtu!

Përvoja

Accountant

FIRST CHOICE FINANCE
korr 2017 - E tashme
My Job Description: 1.Maintain and keep Company files and Records. 2.Prepares And Consolidate Reports and Company Financial Statements 3.Prepares Reports for Taxation Purposes. 3.Performs wide variety of tasks like auditing of reports and records from company branches, prepares payroll and employees incentives, invoicing/cashiering.

Business Center Officer for Customer Service Center

DIGITAL TELECOMMUNICATION PHILIPPINES INC.
shk 1998 - tet 2012 (14 years, 8 months)
Job Description: 1.Managed wide variety of customer service & admin task to resolve customer issues quickly & efficiently. 2.Monitors inventory, cash & check collections daily. 3. Handles employees of the business center. Assist them from time to time. 4. Overall management of the business center operation. 5. Prepares reports on sales, collections,inventory, and other reports as needed by the company 6. Multi Tasking

Arsimi

BS Accountancy

University of Pangasinan, Philippines 1991 - 1995
(4 years)

Kualifikimet

Career Service Profession Exam

Civil Service Comission
1995
Passed July 14,1995

Kontaktoni Almira V. për punën tuaj

Identifikohu për të diskutuar çdo detaj gjatë bisedës.

Verifikimet

Punonjës i pavarur i preferuar
Identiteti i verifikuar
Pagesa e verifikuar
Numri i telefonit i verifikuar
Emaili i verifikuar
Lidhur me Facebook
Përdoruesi i mëparshëm Pёrdoruesi Pasardhës
Ftesa u dërgua me sukses!
Faleminderit! Ne ju kemi dërguar me email një lidhje për të kërkuar kredinë tuaj falas.
Ndodhi një gabim gjatë dërgimit të email-it tuaj. Ju lutemi provoni përsëri.
Përdorues të regjistruar Punë të postuara
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Po ngarkohet shikimi paraprak
Leja u dha për Geolocation.
Seanca e hyrjes ka skaduar dhe ke dalë. Hyr sërish.